Przyjmujemy zwroty i robimy wymiany w wypadkach:
- REKLAMACJA - określonej w art. 556 zgodnie z ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1145, ze zm.).
- PRAWO ODSTĄPIENIA - zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.
Przyjmujemy zwroty i wymiany wszystkich kategorii towarów wyłącznie w dobrym stanie w ciągu 14 dni od daty zakupu (z wyłączeniem dnia zakupu).
Spółka nie przyjmuje do zwrotu i wymiany towarów o niewłaściwej jakości.
Spółka przyjmuje do zwrotu i wymiany wyłącznie towary odpowiedniej jakości.
Warunki zwrotu lub wymiany towarów:
Zwroty i wymiany towarów są możliwe w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez kupującego.
W przypadku zwrotu towaru, pieniądze zapłacone za towar zostaną zwrócone kupującemu w ciągu 7 dni kalendarzowych. Kwota zapłacona za towar jest zwracana w taki sam sposób, w jaki została zapłacona.
Dostawa towaru podlegającego zwrotowi odbywa się na koszt kupującego.
Towar można zwrócić lub wymienić, jeżeli:
- produkt nie był używany i nie posiada śladów uszkodzenia również opakowania;
- produkt jest w pełni kompletny, a opakowanie jest nienaruszone;
- wszystkie etykiety i oznaczenia są nienaruszone;
- produkt zachowuje swój wygląd i właściwości konsumenckie;
CO NALEŻY ZROBIĆ, aby zwrócić towar do magazynu sprzedającego?
- Skontaktować się z nami i poinformować o zamiarze zwrotu towaru (mail: vesttech.pl@gmail.com, tel.+48 500 377 858, +48 725 489 221).
- Wskazać powód zwrotu lub wymiany;
- Dostarczyć paragon z naszego sklepu, który otrzymałeś wraz z zakupem;
- Dostarczyć zakupiony towar.
Towary, które były używane i/lub nie zachowały swoich właściwości konsumenckich, nie mogą zostać zwrócone.
Adres magazynu, w którym można dokonać zwrotu i/lub wymiany towarów:
ul. Życzliwa 10 97-300 Piotrków Trybunalski Polska |
Co należy zrobić, aby zwrócić towar pocztą?
- skontaktować się z nami i poinformować nas o zamiarze wysłania towaru (mail: vesttech.pl@gmail.com, tel.+48 500 377 858, +48 725 489 221).
Adres do wysyłki:ul. Życzliwa 10
97-300 Piotrków Trybunalski
Polska - wskazać powód zwrotu lub wymiany;
- załączyć paragon z naszego sklepu, który otrzymałeś wraz z zakupem;
- przesłać zakupiony towar odpowiedniego typu, tj.( nieuszkodzony lub uszkodzony) w nieuszkodzonym opakowaniu.
Towary, które były używane i/lub nie zachowały swoich właściwości konsumenckich, nie podlegają zwrotowi.
W przypadku zwrotu/wymiany towarów dobrej jakości koszty wysyłki i dostawy nie podlegają zwrotowi. W związku z tym wszystkie koszty zwrotu i/lub wymiany towarów dobrej jakości ponosi kupujący.
Podstawy odmowy zwrotu i wymiany:
- towar był używany i nie został zachowany jego stan pierwotny , właściwości konsumenckie, plomby, etykiety, a także dokument płatności wydany konsumentowi wraz ze sprzedanym towarem;
- upłynęło więcej niż 14 dni, nie licząc dnia zakupu.